chill tonight

Lite mer detaljer om flytten. Jag ska flytta till Bålsta och vi kommer flytta i slutet av sommaren eller så fort vi får vårat hus sålt. Det är blandade känslor om vad jag tycker. Det är både bra och dåligt på flera sätt. Jag kommer iallafall få ett mycket större rum än vad jag har nu. Det var lite mer info..

Idag ska jag nog åka med Liss till hennes vän på chillkväll. Men jag kommer hem tidigt för imorn är det avslutning i skolan. Mitt sommarlov börjar imorn! Woho.

På söndag vart jag erbjuden att via mcdonalds jobba på grönan. Jag ska ansiktsmåla barn hela dagen och jag kommer utöver lönen få mat och åkband.

Nu måste jag springa över till min mormor och duscha för vi håller på att fixa vårat duschrum.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: sanna

godnatt

2009-06-09 @ 22:28:32
Blogg: http://sannaknows.blogg.se/
Skrivet av: ida-lii

sådu ska bli ÄNNU mer bonde honey?!:O du får bo hos mig! haha kramar!

2009-06-10 @ 19:36:48
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0