beach 09




Lite brun vart jag iallafall förra året!

Åh härliga sol! Äntligen har sommarvädret kommit. Vi kunde till och med spendera hela våran dag på stranden. Jag, Belly, Majed och hans killkompisar spelade kubb, wolleyboll, kort sen solade jag och Belly. Jag försöker komma ikapp men jag tror mina pigment inte äns kan komma i närheten av Bellys brunhet. Jag får nog vänja mig vid att vara blekfisen tills jag har flyttat utomlands.

Idag ska jag plugga francais för jag har slutprov i franska imorn.

Ciao

Följ min blogg med bloglovin

Små meddelanden
Skrivet av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

joooda , när ja kommer hem från frankrike är du nog brunare ;D

2009-06-23 @ 00:44:20
Blogg: http://bellyy.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0