a long way to go.

God eftermiddag gott folk. Jag hade en sjukt rolig kväll igår. Jag ringde Liss och vips så hamnade jag på en fest i Vaxholm. Min kära vän Aza gjorde mig skitsnygg med smink och hår. Verkligen skitsnygg.
Vi festade till 3 då vi drog oss hemmåt. Jag skulle sova hos Liss men jag hamnade hos söta Nicole som btw har ett sjukt snyggt hus. Vi låg och snackade ett tag somnade omkring halv 6. Idag har jag varit förbi jobbet och hämtat kläder till imorn då jag ska ansiktsmåla i grönan. Jag hoppas det blir bra väder.

Sen har jag varit förbi Ida och hjälpt henne med ögoninflammationen. Det vart genast bättre. Nu ska jag städa mitt rum, ta en powernap, väcka Majed sen får jag se vad jag gör ikväll. Jag har blivit bjuden på 2 fester men jag är väldigt trött.

Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0