Have you seen a movie?













Godmorgon. Det verkar som att ni inte gillar film eftersom det bara var en som gav tips. Det är ju lite tråkigt eftersom film är ju så himla mysigt! Men trots att jag bara fick en kommentar så fick han med en massa av mina favoritfilmer, t.ex. se7en, donnie darko m.fl.
Just nu är det plugg för mig som gäller sen in i duschen och sedan ska jag möta upp Belly och åka in till stan.
Här kommer lite bilder från Cecilias födelsedag. Hon är också med på stockholmstreetstyle. Kolla här! 
Här har ni min outfit: Rosa klänning Gina tricot 149 kr, Vit kavaj Monki 400 kr, Väska Lindex 149 kr, Skor H&M 249kr


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0