the day after the storm

Godmorgon mina läsare. Jag befinner mig i yrvaket tillstånd hemma hos min älskling. Jag tror jag har fått något som gör så jag inte kan vakna senare än halv 10 även om jag somnar klockan 2. Usch! Idag har jag lite planer iallafall. Det är såhär att Majeds syster ska gifta sig den 24e och igår sa dem att dem ville ha mig och Majed som brudtärna respektive bestman eller vad det heter. Så nu ska jag och Majeds mamma åka och köpa en klänning till mig. Majeds mamma hade tydligen redan hittat en till mig så vi ska åka så jag kan testa den. Jag är så glad! Hihi. Sen ska jag träffa en kompis syster. Emma heter hon. En riktigt söt tjej. Hon ville ta en fika.

Ja, det var lite planer. Vad ska ni göra en tisdag som denna? Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0