see the line

Medans jag väntar på att få igång simpsons så tänkte jag bara kolla mitt bmi och sånt. Inte för att jag bryr mig, utan bara för att sysselsätta mig med något. Jag hittade en sida här där du kan kolla ditt bmi, hur mycket kroppsfett du har och hur mycket du borde äta minst om dagen. Mina resultat blir alltid att jag är underviktig och det vet jag redan om. Jag har det i mina gener min mamma är lika smal som mig. Hon har kanske lite kvinnligare kropp eftersom hon faktiskt har fött 2 barn men hon är smalare än "normalt". Min mormor är också smal trots att hon har ätit hur mycket sötsaker som helst vilket till slut gav henne diabetes.

Så länge du äter hälsosamt och motionerar lagom så ska man inte bry sig om sånt. Och snälla. Sluta banta och grejer. Jag blir galen på folk som bantar och håller på med dieter eller äter lightmat. Du förstör din kropp! Ät rätt, motionera rätt istället.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: emelina

heej:D hur ärre me dig?:) KRAM

2009-07-21 @ 23:45:16
Blogg: http://elsaemelinasjosten.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0