le matin

Faan! klockan ringde klockan 8.30 imorse. Jag hade provsamtal i franska idag men eftersom Belly vägrade vakna som hon lovat mig så ville jag sova lite mer. Iallafall. Nu är jag klar med franska steg 1 men jag börjar steg 2 nästa termin. Men det tycker jag att vi glömmer nu. Eftersom jag är en död fisk nu av trötthet så är jag bara seg i huvudet. Och Belly, som jag b.t.w. väckte genom att slå en kudde i hennes huvud, tjatar om att vi ska åka till Café Alberts. Det är hennes favoritcafé men jag gillar det inte. Jag ska välja en film nu. Sega lite sen måste jag hem. 

Bilder kommer sen. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

skulle inte du till hultan elin?!:O

2009-07-07 @ 21:23:46
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0