i'm sorry.

Förlåt förlåt för att jag inte har uppdaterat min blogg så mycket men jag har inte funnit tid för det dem senaste dagarna. Jag har åkt in till stan för att hjälpa Mona (majeds syster) med bordsplaceringen till brölloppet, och letat skor till mig sen har jag åkt med Majed in till stan för att hämta ut hans biljetter. Han ska åka till Magaluf nu i Augusti och kvällen igår gick åt att sitta och klippa ut korallfärgade kort och limma på rosetter och grejer för bordsnummerskyltarna och bordsplaceringskartan. Jaja men det har bara vart en massa grejer som gjort att jag varken haft tid för att umgås eller uppdatera min blogg men jag ska bättra mig.

Nu har jag iallafall hittat perfekta skor till min brudtärneklänning. Klänningen jag ska ha är jättefin i korallfärg. Skorna är inte direkt sånna jag skulle dra på om jag skulle på fest eller så men är dem inte perfekta bröllopsskor? 249 riksdaler fick jag betala för dem på Mixage som ligger på Drottninggatan 94. Jag är så nöjd för jag har verkligen sprungit runt överallt i varenda skoaffär för att hitta ett par fina vita skor som är bröllopsvänliga.




Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0