[saturday.]



Och nu till lördagen.

På morgon väktes vi av Micolle. De bjöd på frukost och sen var det bara att sätta igång med smink och hår. När alla modeller var klara gick vi iväg till konsthallen som dem skulle ha visningen i. Vi tränade lite extra på hur vi skulle gå. Böt om. Sen stod vi och väntade. Och väntade. Sen från ingenstans satte musiken som vi skulle gå till igång. Och där var Matilda iväg. Hon gick ut poserade och tillbaka. Sen var det Nathalié. Nästa var jag och det kändes som min mage skulle explodera av nervositet. Och där var jag iväg. Gick, poserade, gick, vände, poserade och sen ut. Det gick skitbra tycker jag. Men jag har ju inte sett inspelningen än så ska nog inte säga nåt! Haha. Efter mig var det Alma och sist ut var det Lisen.

När allt var över vart vi fotade och intervjuade. Sen drog vi och böt om, hämtade våran packning och begav oss till tåget.

Små meddelanden
Skrivet av: Matilda

Okej, jo det kommer nog ta ett tag. Jag har bara tyå 5 bilder som min pojkvän tog på mig, men du är med lite på de, då vi går sista gången och klappar, kommer lägga ut den snart :)

2009-01-25 @ 20:22:48
Blogg: http://matildafiona.webblogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0