[look behind you.]

Skit. Kan inte sova. Jag tror det är för det där zombie-spelet Majed körde hela kvällen. Left4Dead heter det... Jag ska upp om 4 timmar nu iallafall. Härligt va?
Majed spelar GTA nu. Jag sitter och lägger mig i som vanligt, och han mobbar mig för min torra humor som vanligt. Den är inte torr. Det är bara att vi inte har samma humor. Okej? Hum. Börjar nog bli sugen på att äta något. Skulle sitta fint med en Banana Split. B.t.w. Idag så lagade vi godaste maten. Pasta med köttbullar, tomatsås och vitlöksbröd. Majed var sås-meister och jag värmde på allt som skulle värmas. Det vart iallafall Superb!



Hittade den här på Zombiepics.net så nu kan jag sova säkert!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0