[i really should.]

Hej, jag är fortfarande vaken. Sitter och läser en massa skit. Skickar en massa mail. Snackar med massa folk. Hur kan man lämna det? It's so hard. Men jag borde få lite sömn. Åh jag måste lägga upp en bild från i somras. Den är tagen på mitt landställe. Först. Kolla mina ögon. Dem är nästan läskigt blåa på den här bilden. Sen min hy. Gud vad jag hatar vintern! Allt är dåligt då. Håret, hyn, humöret. Bajs! Sen sist men inte minst. Mitt hår. Gud vad jag saknar det. Jag hae riktigt långt innan jag började klippa i det. Nu är det typ page.. Längtar till sommaren. Den här sommaren ska bli bäst!


Sen kan man skymta ett gott hallon i min hand. Mums!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0