[I belive in stars.]



Jag är en väldigt logisk person av mig och tror inte på spöken, andar, monster, gudar och andra saker. Jag respekterar såklart att andra gör det men jag själv personligen tror inte på sånt. Men det är en sak jag faktiskt tror på och det är Astrologi. Det är så jäkla kul och intressant och det stämmer till 99%, om du nu inte läser ett sånt där b-astro i metro eller liknande.

Den nya astrobloggen på Elles hemsida, där har vi en kunnig person. Hon gillar jag skarpt. Sen finns det en hemsida Astro.com. Den är också väldigt bra. Astrologi är ett utmärkt sätt att lära känna sig själv och andra personer. Så om du inte redan är fast så kan jag verkligen rekommendera det!

Ciao!

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

väldigt intressant gillar det skarpt!

2009-01-29 @ 20:52:09

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0