[a small word called 'yes'.]

Efter sista inlägget där så bästemde jag mig förr att dra med Darja på en "fest". Hon sa till migg att inte klä upp mig alls för det var typ ingen "fest". Jag klädde ner mig som aldrig gjort förut. Vanlig vit tröja, jeans och en kort halsduk/poncho sen hoppade jag på bussne och åkte med Darja, Sofia och Jannika till "festen". Jag skulle inte ha klätt ner mig men jag var ändå bekväm. Folket vi träffade på tåg/buss skulle också till festen.

Jag hade skitkul ikväll. Den var sjuk. Önska bara att Majed hade varit här i min säng med mig istället för Uppsala så skulle hela kvällen varit mer än perfekt. Men vanfan. Kan träffa han hur mycket jag vill. NU är jag galet dfragen och ska sova.

Säg Ja!

Ciao!

[edit. Majed kom till mig 1 och en halv timme senare]


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0