[where are you from?]


gigantisk halsduk h&m herr, t-shirt diesel, kofta carlings, leggings gina. Sen mina stövletter och nya jacka till det.

Min mammas kompis, även min s.k. extra mamma kom och hämtade mig och mina kassar (jag hade 4 kassar med kläder, skor, böcker, smink, hud/hårvård och mina ritprylar.) med bil. Tur det för annars hade jag fått luffat hela vägen hem med nertyngda armar. Nu fick jag gå typ 100 m och det var mer än nog för mina klena saker till armar.
Jag har slängt ihop en liten uppsats till svenskan så den är halvklar nu men jag ska nog sätta igång med franskan. Först tänkte jag bjuda på en dagens outfit. Det är inte varje dag det! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0