[we all got it.]

Suck. Jag är trött och seg och irriterad. Har haft så mycket att göra och så lite tid sen blir det tjafs mellan mig och Majed om datorn. Han måste uppdatera sig med sina fotbollsnyheter och sånt onödigt hela tiden och jag måste uppdatera mitt bloggande och bloggläsningen dessutom har jag plugg att göra men det tycker han tydligen är HELT onödigt. Nästa gång jag är hemma ska jag fan ta och hämta min dator.

Jag blir extra trött av att jag försöker vänja mig vid mina glasögon som jag aldrig använder. Jag tycker det går bättre utan för dem är i vägen hela tiden. Obehagligt sen får man sånna där fula märken på näsan. Usch!

Imorn blir det iallfall sovmorgon sen har jag 2 prov. Näringslära och arbetsmiljö. Jag har 2 svenska uppgifter tills på fredag och 2 religionsuppgifter. Dessutom en franska uppgift. Det låter väl härligt?!

Jaja, inte så kul att läsa mitt klagande hela tiden. Ska gå till tvn istället. Ciao..

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0