[it's a crime.]

God morgon. Idag väntar min första praktikdag på Bullen (the bull and bear inn). Får lite ångest att jag måste förbi min första praktikplats först och hämta mina saker. Jag har inte direkt pratat med dem om att jag har bytt. Men det kommer nog gå bra... I hope.

Imorgon kommer jag börja kl 8 och ikväll kommer jag komma hem ganska sent så jag kommer inte hinna skriva något mer idag. Men ha en bra dag och önska mig lycka till. Ciao!


Små meddelanden
Skrivet av: susan & tyra

Hejhej!



Gillar du att läsa bloggar får du gärna följa våran blogg. Jag kan nästan garantera ett leende innan du lämnar bloggen (: men vem vet ? <3

2009-02-10 @ 21:24:57
Blogg: http://tyrassusans.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0