[how long ago?]

Som ni kanske såg i förra inlägget så var jag hemma ganska tidigt för en kväll med utgång. Men jag orkade inte skriva något om det. Tyvärr så vart kvällen misslyckad igår så det slutade med att jag gav upp och åkte hem. Var tvungen att möta M först så jag kunde hämta mina nycklar också. Sen somnade jag och vaknade av att han kom hem. Jag funderar fortfarande på hur det gick till för jag låste upp dörren innan jag skulle lägga mig sen tänkte jag att jag inte vågar ha det upplåst, så jag låste den igen och gick och la mig. Sen vaknar jag av att han står där i mitt rum. Jag fattar inte hur det gick till för jag är 100% säker på att jag låste!

Jag kanske börjar bli senil som min gammelmormor.. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0