[hello beautiful.]

Yes, det är fotboll nu! Inte för att jag bryr mig speciellt mycket om fotboll men det betyder att jag har datorn helt för mig själv! Today har jag inte gjort speciellt mycket. Bara lagat mat och segat en massa. Det är precis vad man ska göra på söndagar. Ska ladda ner en film sen men jag har lovat mig själv att göra klart en franska uppgift först. Imorn ska jag försöka gymma på morgonen eftersom jag har praktik från kl 13 till 21. Får se hur det blir med det...

Idag är jag iallafall superglad. Fick en glad överraskning i min mail men tänker inte berätta något förens det är mer bestämt.

Ni får ha en superbra söndag, ciao.

Små meddelanden
Skrivet av: JOYCE

Heejsan sötnos



vill du vara med å tävla om fina sandaler från Ellos ?

pASSar fin till sommaren !

Så var med å tävla nu !



Kram

2009-02-15 @ 19:48:18
Blogg: http://kemmielynleysen.blogg.se/
Skrivet av: S A N N A

nej vad grymt snygg blogg du har sötnos! :* <3

2009-02-15 @ 21:04:16
Blogg: http://tanzanit.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0