[fix it.]



Hellu. Jag är hos Majed. Kommer vara tvungen att vara här ett tag. Komunen hittade en vattenläcka under våran trädgård och därför måste dem gräva upp hela våran baksida och för att fixa en vattenläcka så måste man stänga av vattnet. Men jag brukar ju ändå vara här så så stor skillnad är det icke.
Ikväll blir det plugg plugg plugg och imorn ska jag till tandläkaren kl 07:30. Dem ska bedömma mina tänder om jag är värd en tandställninge. Dock bara på underkäken.

Well. Ska sätta igång med plugget nu så det blir gjort. Ciao.

Små meddelanden
Skrivet av: Rosanna

sv: Joo det är det nog, fast ska inte färga föräns april hade jag tänkt så det är ju 2 månader kvar så den bruna färgen har ju redan blekts rätt mkt och kommer blekas mer, så får jag göra massa blonda slingor kanske 3 gånger så är det nog blont sen :) fast vill inte vara lika blond som förra gången, mer typ blond med lite bruna slingor så det ser lite mer naturligt och mörkblont ut :)

2009-02-03 @ 18:27:50
Blogg: http://rossannaaa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0