[all dressed up.]

Hellu, nu tror du säkert att jag har varit ute och partat med tanke på titeln. Men nej, det har jag ej. Jag har vart på Ikea med mamma, sen fikat- Sen har jag åkt in till stan och lagt undan en jacka som jag ska få av mamma imorn. Efter det fick jag skynda mig till jobbet och självklart så hade jag glömt mina skor, så jag fick vandra runt i pennkjol, skjorta, väst, slips, stumpbyxor och gympaskor!
Efter jobbet så kom Majed med vänner och hämtade mig så jag fick skjuts en bit. När jag äntligen var hemma så var klockan 9 och jag var helt hyper på koffein och för lite mat. Tro det eller ej men jag har faktiskt rensat ut hela mitt rum. Det är sån jävla stor skillnad nu så det är sjukt. Det tog iochförsig 3 timmar men gud vad skönt det är!

Nu ska jag läsa min elle tidning som jag inte hann med igår. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0