is it a gift, for me?

Heeej! Eller god kväll mina läsare.. Dagen har varit mycket produktiv då jag har fått många av mina planerad saker gjorda. Mina tankeceller har varit på topp och mitt snille har varit på alerten hela dagen lång.

Jaja, helt ärligt har jag varit helt flumig hela dagen? Jag vettefan vad jag har packat. Slängde ner typ 3 par shorts, 3 linnen, 3 tishor, borste, medecin, piller, pluggar, pengar, sudoku, solglajjor, inpackning till håret och juste viktigast av allt. Bikini. Fan vad jag ska sola. Alla som känner mig vet att jag är typ blek året runt. Om jag inte blir brun efter 3 hela veckor i Thailand då kan jag skylla på att jag har fel på mina pigment. Som Michael Jackson, you know.

Nu sitter jag här, jag ska göra toast snart, gå på toa för jag har glömt att jag var kissnödig sen sova gott. Kanske glo på någon film.

Skola imorn! Ciao mina babes!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0