with some cousy pillows.


Tjeena läsare!
Idag var det min första skoldag (som innebar indelning i nya klasser och utdelning av busskort). Jag började sista året på gymnasiet. woohoo. Det kommer gå supersnabbt så iår måste jag verkligen försöka sköta mig. Jag, Cissi, Max och Jonna drog in till stan efter skolan. Jag åt bara på max och köpte med lite mat till Majed sen drog jag hem.
Här i min lilla by har vi faktiskt lite affärer också och en av dem, "leffes", har halva priset på allt eftersom han ska sälja sin videobutik så jag och Majed kilade dit och köpte 30st dvd-rw skivor för 129 spänn! Dvd-rw är skivor som man kan bränna filmer på och sen kan bränna nya och nya och nya på samma skiva. Smart va? Nu ska jag hem till Majed och imorn börjar skolan halv 11. Dela ut scheman och spela brännboll.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Jonna

kom i tid, tack! :D

2009-08-18 @ 01:22:32

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0