motion pictures.

Tjena tjena. Idag har jag och Cissi hälsat på praktikplatsen. Det verkar vara en riktigt bra praktikplats. Sen åt vi skräpmat som vanligt fast både hon och jag har lovat oss själva att vi ska vara nyttiga. Just nu sitter jag och kollar på nåt naturprogram. Det är faktiskt kul att kolla på men jag hade föredragit typ simpsons eller nåt men jag vette fan vart kontrollen har tagit vägen!

Idag är sista natten med Majed på en vecka. Buhuu. Vi ska mysa som fan annars kommer jag dö känns det som. Det är sjukt hur man kan bli så fast vid en person. Det har gått 3 hela år nu sen vi började träffas men jag får bara starkare och starkare känslor för honom. Hoppas hans fotbollsträning är slut snart!

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0