where did it go?


De svarta till höger är nu i min ägo


Jag, Cissi och Jonna tog en bit mat efter musée-vistelsen. Sen gick vi runt i stan i typ fyra timmar. Brände en massa löning. Min lön har en tendens att bara försvinna. Men idag har jag endast köpt ett par skor från h&m och en randig tröja från Gina. Jag önska jag kunde visa bilder men jag är för lat för att gå upp, leta fram kameran, plocka fram grejerna, fota, lägga in i datorn och redigera lite. Det blir för mycket jobb för en trött Elin. Nej jag ska gå och lägga mig nu. Imorn blir det ansiktsmålning på jobbet sen ska jag troligen till skärgården med Liss.

Sov sött. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0