Can you climb, climb, climb higher

Jag heter Elin. Jag dricker alltid minst 1 glas oboy om dagen. Jag har svårt för att krama folk. Jag är beroende av bakelser, choklad och annat gott. Jag har gymkort på friskis och svettis sen i december men jag har bara gått 11 gånger. Jag är jättedålig på att äta rätt men jag vill plugga vidare som dietist och kostrådgivare, vad jag känner för nu iallafall. Jag älskar att testa saker så jag har hunnit gå på friidrott, street dance, basket, bandy, pingis, bågskytte, ridning, simning och fotboll. Jag är skytt. Jag har bytt gymnasie 2 gånger men nu ska jag stanna. Jag pluggar hotell restaurang för jag är lat och orkar inte plugga så mycket. Jag hatar orange. Jag älskar franska och Frankrike fast jag aldrig har varit där. Jag har varit i Danmark, Finland, Polen, Korsika, Turkiet och Cypern. Jag är mogen men ändå barnslig. Jag vågar inte färga mitt hår. Jag kommer alltid försent till skolan även om jag går upp 3 timmar innan jag börjar. Jag älskar att äta frukost. Jag älskar smoothie och fruktsallader. Jag spelar the Sims ibland för det är kul att bygga och inreda husen. Jag har träffat min pojkvän i snart 3 år. Jag måste sova 7 timmar annars kan jag svimma. Jag älskar att modella. Jag tycker om att läsa böcker. Jag klottrar på nästan allt och alla. Jag har lätt att bli vältränad om jag tar tag i själva träningen.  Jag kan inte leva utan musik. Jag läser horoskåp varje dag och jag tror på astrologi. Jag är logisk. Jag hade rött hår tills jag var ca 1 år. Jag snubblar ofta för jag har inte så bra kontroll på mina ben. Jag tycker om att hjälpa folk. Jag älskar klackskor. Jag har rätt bra självförtroende. Jag tycker ofta synd om dem onda i filmer för jag tänker att dem har det svårt och så. Jag tycker om mitt jobb jättemycket. Jag älskar hundar. Mina mobiler håller oftast bara 1 år. Min mamma har satt lås på sitt sminkskåp för jag tappar alltid bort hennes saker. Jag älskar att lära mig saker. Jag byter musiksmak ungefär var 3e år. Jag vill plugga vidare direkt efter gymnasiet. Jag kommer flytta från Sverige i framtiden. Jag älskar chowchows. Jag är rädd för björnar och syrsor. Mina favoritfärger är mörklila, svart och blått. Jag är envis. Jag klipper alltid sönder mina kläder tillslut. Jag kan inte hantera pengar. Hade jag fötts som pojke skulle jag heta Simon. Mina föräldrar separerade för lite mer än 1 år sen. Jag älskar att rita och måla. Jag är bra på att laga mat. Jag föredrar sommar. Jag pratar alltid om mat med folk. Jag tänker alltid massa bra saker i huvudet men jag är dålig på att uttrycka dem. Jag vill ha 2-3 barn i framtiden. Jag klär mig oftast i svart, vitt och grått med något som bryter av. Jag fick inte gå kvar i ekologisk verkstad i skolan för jag kunde mer än läraren. Jag har världens sötaste morfar. Jag är alltid mig själv och trivs bäst så. Jag är ofta för snäll mot folk. Jag skäms nästan aldrig. Jag har en bror som heter Alexander. Min pappa ville döpa mig till sol. Jag har bott i samma ort hela mitt liv.


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0