No one’s gonna ask you


Bild från notcot.com

Jag tog ledigt från bloggen under helgen och istället har jag gjort som ganska många andra och fyllt min mage med godis, ägg, lax, potatis, sill och påskmust. Jag har ätit nonstop sen lördags morgon. Påsken var kort men mysig iår. Kude varit bättre, kunde varit sämre.
Idag däremot vaknade jag prick 11:00. Jag glömde sätta larm på mobilen men jag vaknade precis när jag behövde. Jag drog över till en vän och sen vidare till min praktik. (Somliga var inte lediga idag. Jag slutade dock tidigare.) Påvägen dit smet jag in på pressbyrån och köpte en elle som jag har skumläst under hela dagen. Men nu äntligen har jag läst igenom hela. Bra tidningar gör mig lycklig för stunden.

Man får drömma sig bort lite, bli inspirerad och få planer för framtida drömmar/inköp.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0