have a nice day

Gomorron gomorron. Min lilla deppression igårkväll kan bero på lite aningens pms. Men med lite kärlek från Majed var det som bortblåst.
Idag är det som sagt Valborg. Det fick jag reda på igår ungefär vid 10-tiden, på kvällen. Jag trodde det var på fredag så då vart man ju lite stressad. Inte konstigt att folk frågade vad jag skulle göra idag. Jag sa att jag skulle typ gymma sen visste jag inte. Men men. Planer för ikväll tänker jag inte avslöja i bloggen för det har en tendens att gå käpprätt åt h*lvete då. Men kul ska det blir hoppas jag. Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa mig lite sen blir det 2 prov i skolan och sen hem. Härligt härligt!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

HEJ SNYGGING! :D

är du intresserad för en ny bloggdesign för 100lappen? :>

kolla in min fotoblogg i övrigt om du inte är intresserad av just designer!



xoxo

2009-04-30 @ 10:25:55
Blogg: http://takai.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0