[you're amazing]

Hög på lätt överdosering av hostmedicin. Sjukligt blek med röda ögon. Precis pluggat igenom 2 kapitel i Franska. Så kan man väl beskriva min lördag. Fick panikplugga lite i sista minuten. Läste mail idag från min lärare att uppgifterna skulle lämnas in igår eller under helgen. Uppgifter från 3 kapitel och jag var bara halft igenom 1a kapitlet.

Vill bara säga att jag är otroligt glad att jag har mina riktiga vänner. Älskar er!

Nu hoppas jag att ni ikkesjuklingar umgås och har kul. Puss ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Ammii

om det tröstar var min lördag inge vidare heller:P krya på dig!

2008-09-20 @ 23:34:25
Blogg: http://ammiis.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0