[sleep thrue your life]

Wanted kan jag starkt rekomendera. Galet bra film. Bästa actionfilmen jag sett på länge. Lite sciencefiction på samma gång. Se den!


Idag ska jag till skolan. Som omväxling. Men jag ska bara dit och hämta lite grejer och ta igen det jag har missat. Inte så fräscht att servera gäster när man är hes, har ögoninflammation och snorar. Dessutom är servering tråkigt som fan. Så nu sitter jag här i Majeds kök. I trasiga strumpbyxor som får tanterna att vrida sina huvuden, en kort svart kjol och en lite udda tisha som jag har pulat ner under kjolkanten. Jag ska kolla efter nåt gott att äta. Från och med idag har jag bestämmt mig för att vara nyttig. Läkarna har skrämt mig med diabetes...

Men ha en bra dag. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: dasha

468x436.jpg" rel="nofollow">http://cache.gawker.com/assets/images/gawker/2008/02/katemoss1XPO1902468x436.jpg

2008-09-23 @ 15:46:22
Blogg: http://dashaa.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0