[should I stay]

Trött, trött, trött! Jag är jättetrött. Men sover jag nu kommer jag bara må dåligt. Jag måste vänta tills ikväll. Jag och Darja somnade hos henne runt 4-5 tiden. Vakna typ 9. Sen åkte vi till jakan kl 11. Det var nåt jippo där. Catwalk, sminkning, frisör, manikyr och modelcasting för elite model. Jag önska jag var 175. Alla agenturer tvekar med min längd. 172 lixom? Är det kort eller? Tydligen avslöjar skorstorleken om man kommer bli lång eller ej. Jag har 38 så jag stannar väl i den här längden. Det är lite pinsamt när dem frågar hur långa min päron är. Min mamma är iofs 170 men min pappa är inte mer än 163 cm lång! Brukar lägga på någon decimeter eller 2 på han haha.

Små meddelanden
Skrivet av: julia

Hehe! Jag är också med i den tävlingen! Jag ska ´tillbaka till dem nu på onsdag och sen kanske på torsdag också, najs! Ska du dit?

2008-10-04 @ 12:42:28
Blogg: http://bulls.devote.se

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0