[only you can chock me like you do]

Seriöst. Jag kollar på 4an där det handlar om arboga-morden. Pappan vart ju felaktigt misstänkt och nu handlar det om hur allt gick till. Fyfan vad hemskt asså. Media och allt. Det är svårt att förklara så ni får väl leta upp programmet på 4ans hemsida eller nåt om ni är intresserade.



Tillbaka till livet nu då. Igår var jag bara hemma. Slappa. Spelade spel och satt framför datorn. Det var ovanligt skönt. Tror inte jag har vart hemma på länge sådär. Jag vaknade kl 4 av Majed som ringde och ville sova hos mig. Vaknade igen halv 11. Duschade. Åt lite müsli. La mig brevid Majed igen. Drog till stallet med Emma. Chockades av den starka hästlukten. Kollade på när Emma red. Drog till Bros idrottsplan och kollade på mina vänners fotbollsmatch. Åt tårta. Disskutera livet med Emma. Prata med Majed. Åkte hem.

Nu sitter jag här i en härlig futon framför TVn och njuter lite av livet men lider av mammas vaniljrökelse. Hatar rökelser. Det känns som jag får tillfällig bihåleinflammation.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0