[be mine]

Åh. Mina ha-begär gör mig galen. Kommer bli en mördande psykopat snart. Troligtvist nu mot helgen. Du vet när man öppnar garderoben och tänker. "Hum vad ska jag ha på mig ikväll?" Man testar lite utstyrslar och allt slutar med att garderobsinnehållet ligger på golvet. Man sparkar lite på det. Men det hjälper inte. Kläderna känns ändå inte bra. Sen går man och tröstäter lite. Det är iallafall hur jag brukar göra när jag inte har köpt nåt nytt på länge. Men för att kunna köpa nytt behöver du pengar. För att få pengar behöver du jobb. För att få jobb måste du söka jobb. Och det är ju fan helt omöjligt!

Min "vill-ha-lista"

♥ Uggs från TopShop
♥ Boots från DinSko
♥ Kilklackstövlar från Vagabond
♥ En grå kappa från H&M
♥ Äggkappan från H&M
♥ Fejkpäls från TopShop
♥ Spetstightsen från Monki
♥ Spetströja från TopShop
♥ Spetsunderkläder
♥ Koftan från Gina
♥ Kofta från Acne
♥ Nya Jeans
♥ En chowchow
♥ Sen här ingår allt det andra jag har glömt att skriva

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0