[a cracked smile and a silent shout]

Ringde VC (vårdcentralen). Kul att Majed har hunnit smitta mig! Körtelfeber. Lite nice såhär till helgen. Sitter hemma. Isolerad från omvärlden. Eller nej där ljög jag ju lite. Isolerad ja men jag har ju min dator, mobil och tv. Tv-spel för den delen också. Och(!) tidningar kom jag på. Tror jag klarar mig ändå. Ni fattar nog vad jag kommer göra ikväll.

Vad ska ni göra ikväll?

Små meddelanden
Skrivet av: ATTLIGGA

jag ska uppdatera ofta. går du till metrobloggen.se/attligga så ligger jag före där eftersom jag startade den först, nu lägger jag bara in inläggen därifrån. Om du vill ligga steget före blogg.se

2008-09-12 @ 17:11:43
Blogg: http://attligga.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0