[the uplift]

Jag spelar Death Cab For Cutie, Kooks, Kings Of Leon och Weezer på sourroundet. Jag har precis rensat klart mitt rum. Eller inte riktigt klar men har fått så jäkla "ont i revbenet" nu så orkar inte göra 100% klart idag. Igentligen tänkte jag vara hygglig och dela med mig lite av mitt rum men kameran sa till mig "byt batteri" när jag satt igång den så de blir icke av. 

     Jag blir hemma idag. Lusten att gå ut har typ "försvunnit". Jag känner mig rätt ful med sårskorpa och små trådar på hakan, trots att alla tjatar på mig att det inte syns så mycket eller att man inte tänker på det. Usch nej, jag ska vara hemma. Majed kommer senare med film så.
Men jag lovar. Jag ska gå ut snart! Men inte idag...

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0