[the f word. france]

Jag har många besattheter i mitt huvud. Små saker och stora saker. Den största saken jag är besatt av är nog frankrike. Sen finns lite andra saker som choklad, Kate Moss, mat, The Cajun Danceparty, the Hives, stickat, färgerna svart och lila, Ian Somerhalder, Majed the man förstås(!), kuddar, hum, sen är jag väldigt förtjust i Kanebos maskara 38grader, the Simpsons, Gossip Girl. Listan kan nog göras oändlig. Men alla de här små sakerna är en del av mig. Och jag älskar dem! För några år sedan kände jag mig mer anonym. Visste inte riktigt vem jag var eller varför.

Vad gillar jag igentligen? Har jag någon idol? Vad kännetecknar mig?

Det tog något år att komma fram till dem där sakerna men det var viktiga saker för mig. Nu sitter jag här. Elin. I egen hög person. Babblar i min blogg som vanligt. Men det är det jag gör.

Vad kännetecknar dig?

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0