[the cause made some change]

Tjenare. Jag kom precis till Majed. Majed him self är i skolan så ska kolla lite gossip girl under tiden. Jag spenderade hela eftermiddagen hos Ida. Vi pluggade och åt. Jag har 5 läxor att göra. Helt sjukt. Har tyvärr inte hunnit göra nåt på min gris hahha. Men det kommer...
       Jag har fått massa frågor om hur jag lärt mig om photshop. För det första är jag ganska nyfiken av mig och testar runt en massa på photshop. Men för er som inte är lika vågade (har dock lyckats med många misslyckanden) så finns det hopp. Och nej det är inte gud. Moderskeppet heter det hoppet. Klicka här för att komma dit.

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0