[show me some skin]

Dagens sötsaksintag:
Vitchoklad-pannacotta (smakat)
Italiensk parfait med kolasås (smakat)
Mördegsbakelse med jordgubbar

Ja, så bra har det gått hitills. Alltså inte bra överhuvudtaget. Men vad ska jag göra då? Jag går ju faktiskt Hotell och Restaurang linjen och just måndagar och tisdagar jobbar jag i köket. Man måste ju faktiskt smaka på menyn..
Men jag och Angelica planerar att testa stripaerobics. Det verkar skitkul! 2500 kr för 12 ggr, 250 kr för 1 gång. Nu ska jag lägga in det på mobilen så jag inte glömmer.
         Jag, Darja och Ida fick skjuts hem idag från skolan. Tur det för vi var mer än trötta. Jag tror att bilderna säger allt.








Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0