[seal your heart]

Allt är färdigtvättat och kliniskt rent nu. Kunde inte ha gått bättre asså. Är rätt chockad. Men kan väl erkänna att jag har rejält mycket tur. Ta i trä. Iochförsig gjorde Darja de mesta. Hihi. Jag är mycket lat. En av mina många dåliga sidor..
Usch jag känner för att gnälla! Shit jag är en riktig whinebaby, crybaby kalla de va du vill! Jag tror jag har gnällt hela dagen. Med allt från huvud, träningsvärken, mina torra läppar, min hicka (tror det är Jonna i min klass som har smittat mig), till att jag är trött...

Tror jag bara skriver en massa skit nu för att jag är trött. Åh vad trött jag är! Ska kolla soutpark nu.. Godnatt

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0