[odd, like a raindropp in your nose]

Min mamma ringde nyss och berättade att hon satt och kolla på 3an. Intressant? Nej självklart inte för er. Men jag kan säga att det är jävligt intressant för mig som inte har kunnat kolla på någon annan kanal än 1an, 2an, 4an, kunskapskanalen och soumi-kanalen, i 3 år. Nu har jag äntligen vunnit! Äntligen har vi fått fler kanaler. Vet ni hur glad jag är? Antagligen inte.. Men glad är jag i alla fall! Bara så ni vet. Men nu ska jag kolla på Sex-and-the-city-filmen. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Linda

Jag älskar SATC. Saknar serien. Vad tyckte du om filmen då?

2008-10-09 @ 13:47:19
Blogg: http://hakuna.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0