[it's your choice]



Gomorron'.
Nu sitter jag med bacon-ost-mackor igen. Men med multivitamindryck den här gången. Det är en sliskig, sötad, vitaminrik dryck på 2 liter för 12 riksdaler. Den ser lite mysko ut också. Lite lime-gul-transparent. Jaja, jag börjar halv 11 idag. Är inte det skönt! Jag älskar mitt schema. Det är ett riktigt drömschema om man inte räknar med måndag och tisdag förstås... 
       Jag ska plugga lite religion på tåget, kom på att jag har läxförhör.
Nu vaknade Darja också. Haha. Stackarn. Hon är ledig idag och troligen har jag väkt henne. Men det är lite payback. Jag vaknade nu inatt av att hennes arm kom flygande och började putta på mig så jag ba: Vafan, vad är det?! Och då vänder hon sig bara om. Vad är det för stil lixom? Men nu ska jag äta vidare sen förbi hem och hämta saker sen bär det av till skolan. Vi hörs! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0