[it's gonna be a happy day]

Idag ska jag fylla min kropp med endorfiner. Kommer bli hög på choklad och socker. Men jag har hört att det inte kommer vara lika mycket gratischoklad som det varit förut men får väl hoppas att det finns nåt..
     Jag ska ta med systemkameran och fota en massa bilder.
Igår var det lokalfest här i bro. "inga brotjejer" var det bestämt men vem bryr sig om sånt. Dessutom tror jag inte att de syftade på oss.. Jag och Darja gick iallafall dit med Mahtissa. När vi väl var där så var hela lokalen inkräktad av fjortisar i fula utstyrslar och utan någon danskänsla alls. Det kändes iallafall helt fel för oss att vara där så runt 11 tiden drog vi hem till Darja. Jag åt lite nudlar. Somnade framför tvn sen vaknade jag till Xena krigarprinsessan. Jag och Majed drog hem till mig runt 3 tiden och satte igång en Harry Potter film att somna till.


Små meddelanden
Skrivet av: Jen

elin, kunde du göra min blogg? :)



2008-10-11 @ 15:51:37
Blogg: http://johns.webblogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0