[fur for finest fashion]

Jag åkte in till stan idag efter skolan. Tog sällskap av Ida och hennes mor Päivi. Ida drog iväg till jobbet och jag och päivi shoppade lite. Jag köpte en pälsjacka idag, fusk såklart. Måste vädra den bara. Jag gick hela tiden och tänkte att det luktade skitmycket parfym. Nån hade för mycket på sig. Tillslut kom jag på att det måste vara jackan. Nån jäkel har sprutat på en äcklig B-parfym och testat jackan.
      Jag ska plocka fram ett par gamla jeans nu och göra ett par sånna här av dem. Vi höres. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

var hittae du pälsjackan? :)

2008-10-22 @ 22:43:54
Skrivet av: Elin

Svar: Jag köpte den på Cubus. Har sett flera andra som har den men den var skitfin. Dessutom är det 25% på alla jackor på Cubus.

2008-10-22 @ 22:50:28
Blogg: http://elinonyourmind.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0