[ache in the stomach. stomachache]

Min mage är inte glad på mig. Pizza. Chokladmuffins och glass med polly. Jag klandrar den inte. Seriöst. Det är inte bra. Jag ska träna lite innan jag ska sova. Lite yoga och lite trampmaskin blir det nog. Jag vill ju gå upp i vikt men inte bli tjock. Nej jag vill ha muskler och kondition. Dessutom väger muckler mer än fett. Men ska joina mamma framför tvn och kolla på Gordon R. Sov sött, vi höres. Ciao

Bjuder på en gammal (ca 3 år) bild av moi.


Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

HEJ! är du intressera av en ny bloggdesign? var då med i mina utlottningar :)

2008-10-20 @ 12:37:07
Blogg: http://ninnaa.blogg.se/
Skrivet av: S

Hej!



Jag såg dina fina bilder och det du skapat, och jag undrar om du har några bra tips på sidor där man kan lära sig mer om photoshop?

Var har du lärt dig allt det du kan?



Tack på förhand för hjälpen!



2008-10-20 @ 18:35:03
Skrivet av: Louise

Hej ,hörde att du hade tipsatt "mammabecka" om en sida där man kunde lära sig grunderna i photoshop. Vad är det för sida ? Tänkte att det var värt att fråga iallafall.

Men ha det så bra :)

2008-10-20 @ 19:00:00
Blogg: http://loowiis.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0