[that's just lovely]

I'm done. Det gick ju snabbt! Eller hur? 
       Nu sitter jag framför tvn och kollar på Du är vad du äter. Själv tycker jag att det är lite extrema dieter dessutom ser inte hon Anna Skipper så naturlig ut heller. Men det är ändå lite kul att sitta och kolla på hur hemskt andra äter. Då känner man sig inte lika onyttig. Däremot är min skräck att fastna i det där mönstret som alla andra par. Myskväll, godis every day. Men nu när jag får pengar så ska jag köpa gymkort eller gympakort på Friskis och Svettis. Jag vill mest få in vardagsmotionen som rutin. Kanske en timmes löpband eller liknande? Helst skulle jag springa ute men det blir så mörkt snabbt och jag vågar inte springa runt här när det är mörkt...

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0