[i can hear you!]





Igentligen borde jag skriva på arbetet i näringslära. Men jag hinner ju ett snabbt inlägg. Allt som tar 5 minuter ska man göra direkt. 
     Jag är så trött. Jag pluggade igår kväll sen var det dags att sova, jag försov mig typ en timme imorse så hann inte ett skit, hade servering vilket är rätt stressigt (tabbade mig lite men sånt händer), sen nu har jag 1 arbete i näringslära 1 i svenska och ett läxförhör i näringslära, dessutom var jag tvungen att städa mitt rum och fixa all disken. Kan det bli roligare än såhär?
     Well. Behövde lite klagande. Ska fortsätta med arbetet nu. Måste hinna laga till mat också..


Ciao 


Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

vrf lägger du in så konstiga bildeR?

2008-11-04 @ 22:28:28
Skrivet av: Elin

vem har sagt att dem är konstiga?

2008-11-04 @ 22:29:55
Blogg: http://elinonyourmind.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

kolla på dom HAHA

2008-11-05 @ 22:12:58
Skrivet av: Elin

Du kanske tycker dem är konstiga men det är ju bara din åsikt inte fakta eller hur?

Jag tycker dem fullt normala! ;D

2008-11-06 @ 10:10:11
Blogg: http://elinonyourmind.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0