[time for some beautysleep.]

Nu är det dags för mig att sova. Ska sova skönt och länge. Börjar halv 11 på fredagar. Ska tvätta ansiktet med mina nya cliniquegrejor sen på med sovmasken som jag fick av Nikolina, Roza, Gull och Linda. Men först ska jag gå in till grannarna. Sparka sönder deras högtalare.

Vem fan spelar housemusiken kl 11 på kvällen på en torsdag, dessutom på högsta volymen?? Mitt rum ligger lixom 3 rum ifrån väggen mot deras hus och jag kan ändå höra vilka låtar dem spelar. Idioter säger jag bara.

Men men. God natt och sov gott!

[edit. ringde istället. vart mycket tystare nu. det är bra att man har grannar som lyssnar på vad man säger iallafall :) ]

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0