[stay up the hole night.]

Skitdag. Shit jag vettefan vad det är med mig. Konstig är jag iallafall. Tror jag börjar få stressproblem? Jag har fått utslag i armvecken. Asså det är bara jag som ser men det är små röda prickar. Men det är inte direkt vackert för det ser ju ut som jag pundar eller nåt.. PundarElin. Hur låter det lixom? Kunde inte ha ärmarna uppdragna när jag gymma iallafall.

Nu sitter jag och väntar på att Majed ska logga in. Han har bytt hotell så nu ska det finnas wireless. Mina comviq amigo pengar rök ju igår efter vi hade pratat i typ 2 timmar.

Skitsamma. Ska äta lite kylling med potatis som jag blandar med lite majonäääs + ett glas avslagen Cola.

Ciao

B
tw så läser jag en suverän bok. Sushi för nybörjare heter den. Lite seg i början. Eller första halvan rättare sagt. Men bra är den iallafall.

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0