[snow-white]


With Ida-liis mirrors you can see me twice as much.


Jag kom precis hem från Ida. Det snöar ute och marken är ungefär lika vit som mitt hår. Iochförsig är mitt hår faktiskt blont och inte vitt. Även om Majed retas ibland och säger att det är kärringhår..

Jag och mamma sitter här i soffan nerslagna framför nobelfesten. Jag hör bara en massa onödigt prat mellan gamla gubbar, franska tanter och läspande kineser.

Majed sitter på planet. Han är framme i Bangkok om 2 timmar ungefär. Eller klockan 06 thailändsk tid. Enligt mina beräkningar alltså. Jag kanske borde få nobelpriset i matte?

Imorse så körde jag ytterligare en shoppingrunda. En klänning till mor, ett halsband för en 20lapp, lite hårfärg och lite lösögonfransar. Billigt billgt och så onödigt egentligen. Speciellt hårfärgen. Jag köpte blondering. Kändes som mitt hår börja mörkna så ville fräscha upp det lite. Men nu i efterhand så kom jag på att jag hade nästan den ljusaste hårfärgen som man kan ha naturligt.

Nu ska jag fixa lite workout musik till imorn. Sen ska jag försöka sova utan min älskade pojkvän! Hur fan ska jag klara av 18 dagar?!



Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

hahahh lökarna jisses vad tänkte vi med?:D

2008-12-11 @ 16:32:00
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0