[shame on me]

Godmorgon. Kanske lite fel ordval med tanke på att det faktiskt är lunchtid, om jag hade vart i skolan. Men nu är jag inte det. Nu är jag hos Majed och äter pannkakor och dricker juice. Men vad gör man lixom? Det blir plugg poch gym för mig som straff..

Om 2 dagar sitter Majed på ett flygplan till Thailand. Om 3 dagar kommer han vara på andra sidan jorden i Thailand. Om 20 dagar är han tillbaka från Thailand.

Vi har aldrig varit ifrån varann så länge förut så det kommer bli jäkligt ensamt. Han ska lämna mig här i Sverige för att njuta av 30 graders värme i Thailand. Vilket svin va? Men shit vad mycket saker han ska få köpa åt mig! Mohaha

Aja, ska gå och klänga lite på honom så han vaknar.. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0