[playtime]

Igår kom min bror Alexsander hit. Han kom med flyg från Kalix där han bor med sin pappa. Det var inte igår jag träffade honom. Han är faktiskt världens snällaste bror! Min pappa är dessutom i Sverige så idag har vi firat jul hos min farmor.

Det var jag, min bror, min far, min farmor, min farfar, hans flickvän, mina 2 farbröder, min kusin och min farmors kompis.

VI åt inte julmat, entrecote med klyftpotatis och grillsås. Mumsigt. Sen efterrätt, cheesecake med lingongélé på. Mumsigare. Lite cola och en massa godis på det sen var jag och min 2åriga kusin Victor igång. Vi byggde koja, spelade kort, spelade fotboll med en pet-flaska, lekte kull, ritade och spelade piano. Han är jättesöt, jag lovar!

Nu är jag skittrött så ska kolla en film sen däcka. Imorn är det jobb som gäller. Ciao!


Små meddelanden
Skrivet av: denise

låter gott du! Länge sen man såg dig i skolan men nu är de ju lov i 3veckor, shit va skönt!

2008-12-21 @ 00:38:01
Blogg: http://danajs.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0